Daisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Wednesday, November 25, 2009

Expected Due Date..

aku tukar due date..
eceh.. macam suka-suka plak kan? hahaha..

haritu aku bgtau 28 June 2010..
bila aku pi check-up last week, dokter kata, lepas tgk saiz janin, dia dapat tau umor janin baru 6 weeks, then dia tukar date.
so, expected due date = 10 July 2010..

sebulan sblm posa stat tu weh..
kwang3..

teruja gak both of us dgr jantung baby yg berdegup laju tu..
bulat mata ai bila tau ada jantung dlm perut.. hahaha..

skrg ni sedang cuba utk makan dgn bersungguh-sungguh..
makanan yg paling buleh masuk adalah roti krim perisa vanila cicah milo.
kira abih sedap la tu agaknya.. <-- ayat penyedap ati. ;p

kalau tak larat nk mkn, cuba utk paksa gak selagi buleh..
kalau tak makan, angin masuk perut..
angin masuk perut, mula la nk meloya..
itu yg den tak menahan tu..

~semangatttt...!!~

gambatte ne!!


>> makan.. makan..
>>> doakan aku supaya sehat2 saje..

2 komen kt sini:

Cikpid said...

10.07.10

Lawa2..wah..x sabar nk nengok perut ko ni..mkn byk sikit

pawah said...

nugget.. nugget..
sekarang teringin. kang beli tak lalu plak nk mkn.
rugi duit aku.
hahahahha..