Tuesday, December 1, 2009

8 weeks..


gambar scan smlm.. tak clear sgt sbb snap dgn kamera cap ayam hp saje..

smlm MMS ke bapanya yg sedang bernafas di laut Pangkor sana..

>> mak menakan aku ckp, if kantung tu bentuk bujur (spt gambar kecik yg bawah tu), kemungkinannya baby adalah lelaki.. kalau bulat, perempuan.. adakah?

4 komen kt sini:

Cikpid said...

wah..gitu ke?/nnti aku check balik akunye gmbr scan tgk kantung afieq..hahaha

aku doakan anak lelaki..nnti leh g main futsal ngan kelas karate ngan Afieq..wah..

ciPuding_7 said...

pidot: haa.. check2.. mane la tau btol ke tekaan dia tu.. kelas karate? uih.. macam2 budak zaman skrg ni..

aNnE 'S said...

aku dh beranak ni pun xpaham2 gambar scan tu,aku tau kepala je,bila doktor bgtau bhgn badan lain aku mcm blur xnampak..pastu bila doktor tanya nampak x aku angguk je..huhu budus..

ciPuding_7 said...

ella: hahaha.. aku blur gak bila dia ckp "ha.. itu kepala dia.. itu bontot dia..". sambil mata berkelip², aku cuma kata "ooo...". tp tak nmpk sgt bentuk pon. takpa.. nanti dia akan bertukar.. bertukar!!