Tuesday, March 9, 2010

1st 3D photo of the Sang Bayi..

presenting...........
rupa Sang Bayi di peringkat awalan (preliminary)..

hm.. sang bayi senyum yer..
bagus2.. jgn muka ketat mcm......... (nama dirahsiakan)
hahaha..

beliau sgt sehat walafiat dan sgt aktif dalam perut sang ibu..
sang ibu pon aktif jugak..
aktif makan..
dah 49.5kg.. hamek..

masa scan smlm, dokter ada try nk tgk jantina.
tp bleh plak dia angkat sblh kaki (sblh angle yg kitorg tgh tgk)..
tgh lenguh lutut agaknya.. hahaha..
takdak can la nak tau jantina...

so, buat masa skrg, kami anggap dia pompuan saje..
(sambil terbayang sale Anakku baju skirt2 kt SACC mall yg aku tahan2 nak beli haritu)
farhana? <-- ok, aku mmg tamak. cdgn nama nk ada iras2 aku jgk.
;p

so, dalam sebulan lebih nanti, dokter akan buat detail scan utk semua2..
mebi scan otak suma kot..
tah. aku pon tak reti sgt.
tp time tu dah bleh sahih la jantinanya nanti.
InsyaAllah..

nah tgk gambar lain lak..

ni barang yg kakak bagi. used tilam dan kain baju utk new born.. tengkiu2..

sang ibu beli kt jayen smlm.. RM 5.99.. heee..

buku cerita + album baby.. klinik bagi..

tammat~~

>> ramai org kata bby lelaki.. sbb? 1. bentuk perut. 2. mak belemoih (comot/xbergaya).. hahaha.. whatever.. lihat saja sapa yg kena.. :D

4 komen kt sini:

iza...affa said...

hang memang belemoih pon

ciPuding_7 said...

tau takpe..
sejak azali aku camtu.
so, petanda tu mmg takleh digunapakai langsung..
hahahaha..

aunty angah to-be said...

aku tetap akan teka anak ko lelaki...
huuuu...
walaupon laki ko en anas itu meneka pompuan...
okeh..kite tgk sape yg kene..

aunty angah yg chomel kah atau en husband ko...
;P

ciPuding_7 said...

anas tetiba nk teka lelaki plak sbb mak sedara aku ckp lelaki. ceh..

aku ttp tak teka mana-mana..
cuma ada instinct lelaki.
farhan? <-- tamak nk nama sama..
hahahaha..