Thursday, September 2, 2010

si bolat..

inilah dia hasil dandanan yg diperolehi sekiranya anda mendapat anak perempuan..


gelang tangan dan riben di kepala bagi bayi yg lmbt tumbuh rambut (baca: botak) adalah antara kemestian..

hm.. ni lom lagi stat pakai tight, legging, skirt pendek, baju prinses dan sebagainya...

tungguuuu...

>> rosak ibu dia ni..

5 komen kt sini:

iza...affa said...

aufa dah bulat dan tembam! semakin comel gitu...bagus2...nanti datang umah auntie ye, boleh collect duit raya! heheh

en_me said...

chomeynyerr..auchak auchak

..::daria::.. said...

aku suke tgok puting dia tu..berbunga2 design..hehe

ada anak pompuan mmg syok nk pakaikan macam2..rambut palsu panjang la..skirt la..spaghetti la..;)

fungkur said...

kasik gamba aufa tgh senyum satu... hehe..

ciPuding_7 said...

aunty fiza: nak collect lg bleh tak? hahaha..

en_me: auchak blk.. haha..

nomey: itu la psl.. dah macam main anak patung lak jadinya. haha..

fungkur: coming soon.. dia ni nak wat muka ketat senang. nk senyum tu payah sket nk snap. sbb senyum dlm sekelip mata. haha..