Wednesday, July 6, 2011

Happy 1st Birthday Aufa..!!

Allah Selamatkan Kamu..
Allah Selamatkan Kamu..
Allah Selamatkan Aufa Farhana..
Allah Selamatkan Kamu..

Alhamdulillah, Aufa telah pon mencapai umur setahun pada harini.. ibu dia sgt happy dgn Aufa smpai dah lupa camna sakit bersalinkan dia tahun lepas. hehehe..

dalam masa setahun ni, nampak perkembangan yang positif dari segi pemikiran dia, attitude dia.. dan yang penting, tak banyak karenah. sesekali tu ada la jugak mengamuk, tp biasanya ibu dia mmg dapat tidor nyenyak. bangun mlm cuma sekali.. tu pon dia cuma minum air masak.

Sejak lahir Aufa dah dididik minum air masak. tp 2 bulan pertama, dia minum susu dan air zam-zam sahaja. mungkin sebab itu dia lagi suka minum air masak dari minum susu. kalau sebotol air masak bagi kat dia, mmg habis terus lah.. habis sbb main sembur-sembur jugak.. haha..

Mulut banyak smpai jumpa bangla dalam lif pon nak tegur. very the peramah ok.. dah la tegur org pon lidah berbelit mcm anney, pahtu bleh siap tunjuk2 lg.. hahaha..

apapun, semoga Aufa sentiasa sihat dan membesar dengan cergas serta sentiasa mendengar kata.. Ibu dan abah akan sentiasa mendoakan yang terbaik buat Aufa.. We love you.. mmmuuuahhhh...!!!

nah gambar dan video beliau pada pada hari lahirnya..



>> cheers.. :)

1 komen kt sini:

alifah@along said...

happy birthday adik fa..