Thursday, June 30, 2011

keperluan ketika Aufa mula berjalan..

disebabkan Aufa dah mula bertatih dgn gigih, maka dgn ini, ibu dia telah membeli sepasang kasut yg sesuai utk berjalan di tanah.. pi carboot haritu tgk ada org jual croc utk bebudak. murah giles, RM5 sepasang. ambik size plg kecik = size 1. blk umah test kt Aufa.... amek hang, tapak kaki gajah budak ni.. tak muat! hahahaha.. mujur blk umah mak. makanya, sblm blk kl, pi blk kt carboot tukar amek size 2.


mula-mula pakai dia batak sket la. dah la kaler pink (kaler lain takdak ok..). so, kaler tu menyinari mata dia yg buat dia tertarik menarik utk dibuat main. cubaan pertama utk pakai adalah ketika pi tesko. dia bukan jalan pon sbb dok dlm troli. tp dia dok tgk kasut tu kt kaki dia dan cuba utk ambik. hehe.. takpa.. bagi biasa2 dulu..

1 lagi yg aku beli adalah ini.. baru smpai harini..

masa pi umah cik fareh kita baru ni, aku nmpk benda ni dan tanya dia ok ke tak anak dia pakai ni, membantu tak? dia kata, sgt membantu.. jadi, aku beli la kt Mudah sbb dah murah.. jadinya, rupa aku akan jadi camni la nnti.. cuma tak lidi macam dlm gambar sbb skrg dah byk isi yg lebih. huahahaha..


dlm doploh lebih saje.. agak2 aufa dah tak pakai nnti, aku gadai la..

>> seluar Aufa suma singkat (senteng) walaupon ambik size yg setahun. mmg sahih bkn ikut genetik ibu dia.. haha..

0 komen kt sini: