Sunday, April 25, 2010

Detail Scan of the Sang Bayi..

mungkin dah ramai tgk kt fesbuk ai gambar2 ni..
tp nak letak jugak kt sini untuk direkodkan kt blog ni pulak..
tarikh buat detail scan ni pada 17 April 2010..

presenting..........
the SANG BAYI in 'her' mother's womb..
tadaaaa...

muka sang bayi..

kaki dan betis yg berotot.. sgt sesuai main futsal.. hehe..

ukuran betis dan kelihatan tapak kaki yg bulat tu..

tgh isap jari.. (dari pandangan bahu belakang)

her?
ahaa.. glad to say, dokter ckp dia maybe adalah seorang pompuan..
tp dokter berkata lagi..
"kalau nmpk itu adalah pompuan, dia juga berkemungkinan menjadi lelaki.. kalau dah nmpk dia lelaki, maka dia takkan berkemungkinan utk kluar sebagai seorang pompuan.."
ha.. macam tu pulak..

nak tau kesahihannya, tunggu la dia kluar bln 7 ni..
InsyaAllah..

>> teori sang abah hampir tepat dah tu.. (cerita sebenar berkenaan teori ni akan diceritakan kemudian.. sekiranya dah sahih la nanti.. hehehe..)

0 komen kt sini: