Saturday, November 6, 2010

4-months olredi..

sang aufa farhana dah 4 bulan..
badan tegap dan keras macam penah masuk tentera..
hahaha..

dah pandai meniarap dgn gigih (smpai sakit otot blkg)..
dah minum susu kuat.. currently 5-6oz/3-4 hours..
dah pandai aim mainan yg tergantung..
dah pandai masuk mulut benda kt tangan..
dah pandai nak mintak utk org pegang dia berdiri (kaki dia straight mcm kejang, punya tak mau duduk)..
dah pandai senyum senget (style org malas senyum)..
dah pandai sebek (mencebik) bila tgk org tak dikenali..
dah selesa dok dlm car seat..
dah pandai tidor buas (bantal ke lain, dia ke lain, yg pasti, perut ibu dia mmg kena terajang)..
dah pandai tgk tv..
dan..
dah sgt berat juga..
sangat-sangat... hoho..


>> i'm happy.. :)

4 komen kt sini:

zira said...

gambar aufa senyum senget takde ke?

Ibu Aufa said...

hahaha.. susah nk snap tuh.. tp akan cuba diusahakan. hehe..

ida adnan said...

menda apa yg aufa pakai wane biru yg tgantung tu..?macam menarik ja..

ibu Aufa said...

namanya jolly jumper.
nk tgk camna dia main, ada kt fesbuk aku tajuk video "Aufa shuffle".. hehe..

abg sulung aku beli kt Australia dulu utk anak dia (skrg dah darjah 2). kira turun temurun ke kakak aku, dan aufa plak..
try gak carik kt sini tp tak jumpa.
try search kt tenet tgk.. misti dah ada kot skrg.
bagus utk kuatkan kaki baby 4 bln ke atas..

aku boh aufa dlm tu bila dia takmau tidor. xlarat nk pegang, boh dlm tu. dia main smpai letih. huhu..