Friday, June 26, 2009

Hantaran..

hantaran pihak perempuan ke lelaki - biru turqoise..
hantaran pihak lelaki ke perempuan - coklat..














p/s: tiada dalam gambar..
- telekung
- bekas cincin

tujuan puan tanah meletakkan gambar-gambar hantarannya ini kerana semua hantaran (pengantin lelaki & pompuan) dibuat dengan titik peluh sendiri (termasuk gubahan bunga biru turqoise) oleh cik lina dan pengantin pompuan.. walaupon ini adalah percubaan pertama kami, dan ada sesetengah rupanya nmpk cacat, tapi hasilnya amat memuaskan.. syabas meri betti..

ngeh.. ngeh..

>> tgh carik gambar bekas cincin buatan sendiri..

4 komen kt sini:

Cikpid said...

walaupon 1st time..tapi hantaran adalah sgt cantek menarik tertarik..ko mmg de bom..syabas buat lina dan pn pengantin yg gigih

ciPuding_7 said...

pidot: mekasih pid.. kalau nak tempah utk anak ko leh jgk.. hehe..

Lina said...

pasnih leh ar kita JV wat hantaran n keje kawen nih..

>>aku nye turn bila ar lak nih..huhuhu

poonz said...

lina: JV? ok, aku bersedia.. haha.. turn ko tak lama dah tu.. kalau nak stat carik idea pon bleh dah tu.. takde kalut2.. macam aku punye.. gila awal buat.. tp rilek gile la dkt2 nak kawen.. bes.. hehe..