Friday, June 26, 2009

Selepas majlis..

sekitar suasana selepas majlis..
atau lebih tepat lagi, masa nak bukak hadiah..
(poyo jer bukak hadiah kt stage pelamin tu... hahaha..)

ramai kanak-kanak cuba mengendeng tatkala hadiah2 dibukak.. harap2 ada benda yg boleh jadi hak milik diorang.. tp mesti la takdak.. haha..

kad-kad ucapan pada hadiah..

kad ucapan yang dibuat sendiri oleh my cousin.. rajin tul..

saya sangat suka ini lampu.. siap gambar ikan dalam tu bergerak berpusing2 lg tuh.. bilik aku dah macam disko ikan.. hahahaha.. mula2 pasang, dok tenung je.. tp lupa la sapa yang bagi.. huhuhu..

faza alisha majuk sbb tak dpt hadiah.. tp kitorang wat jugak hadiah yg pura2 dibungkus utk dia bg kt dia.. tp tak ingat isi kandungannya apa..

>> next.. hari bertandang..

2 komen kt sini:

Cikpid said...

haaa...cube teka aku bg ape?raya kang aku dtg umah tgk x pakai aku piat tinge..cewah..

ciPuding_7 said...

pidot: aku lupe.. huhuhu.. adakah set cawan? balang kueh raya? pinggan mangkuk? sila pilih.. hahaha..

(p/s: aku cuma ingat budu je sbb dia bg dapor - ini yg plg besar)
;p