Friday, June 19, 2009

Majlis Perkahwinan - Episod 1

sekitar gambar di majlis perkahwinan F & A pada 30 Mei 2009..
episod 1 meliputi persalinan yang pertama..
bertemakan dark brown - gold..



















(p/s: sila klik pada gambar untuk penglihatan yang lebih jelas..)

gambar-gambar ini pon pengantin pompuan yg edit sendiri..
sbb itu captions suma merapik..
hehehe..

>> to be continued..

8 komen kt sini:

alifah@along said...

pandai posing yer...hehhehe...pandai gak edit gmbr..yah ni byk kelebihan la...hahhaa

Cikpid said...

hahahha..edit sirik jek..gigih..

lw aa gmbr2 tu..n gmbr pegang bontot tu agak menarik yer..hahhahah..

gmbr tarik ape ye?selendang tu..hehhehe..sgt comel..n gmbr tunjuk laut tu juge..

Lina said...

emmm... byk pic menarik!! bila nk tgk koleksi pic kawen ang nih... hmmm

ciPuding_7 said...

meklong: well.. hahahaha..

pidot: hampeh je.. tak perlu la highlight part tu kannn.. gmbr tarik veil tu mmg sebenarnya dia tarik kuat smpai nak tercabut.. hahaha..

lina: minggu ni aku g.. kekalutan tul weekdays ni.. asal blk je, tido awal.. sakit pale otak. keje byk.. huhu..

aza said...

tahniah la puan farah ek.. walaupun dah 3 minggu ko kawen..hehehehe

pengantin pompuan said...

aza: hahaha.. tadde hal ah..

dzuhata said...

sekbek terselit gak muko aku dlm gambo ketibaan pengantin laki tu hehe.. kalu tak aku majuk :p

ana Yg Ceria said...

bolehh la minta u edit pic ana kan2kankann jd jurufoto anan heheh nnt ana bayar la..